תיכנון נכון – חוסך המון

תיכנון נכון – חוסך המון

הצטרכתי להגיע אל שלטונות המס.

זאת לא המשימה המלבבת ביותר, אבל הייתי חייבת ללכת..

לפני צאתי מהבית, בדקתי את האתר המתאים, כדי לודא שעות קבלה.

שמתי לב שבאתר הכתובת אינה מעודכנת, וחייכתי לעצמי על חוסר העידכון שקורה בגופים בירוקרטיים גדולים…

בכל אופן יצאתי מהבית, לקראת שעת הסגירה של המשרד אליו הייתי צריכה להגיע, מתוך מחשבה שלקראת סיום שעת הקבלה כבר לא יהיו תורים.

ממש מעבר לכניסה הראשית היה מגרש חניה שגובה 20.00 ש"ח. לא רע. אני בכל אופן החלטתי להתקדם עוד 300 מטר, ומצאתי חניה ציבורית בלי תשלום. חסכתי 20.00 שקל, וצעדתי להנאתי שתי דקות אל הכניסה הראשית.

ואם מדברים על בירוקרטיה וחוסר יעילות – השומר בכניסה מפנה את תשומת ליבי למודעה רשומה בכתב יד, התלויה על הדלת, שהמשרד אותו אני מחפשת עבר כתובת. נחשו מה? המשרד עבר בחזרה לכתובת שהייתה רשומה מלחתחילה באתר.

חזרתי למכוניתי, והגעתי למסקנה שיש לי עדיין מספיק זמן להגיע עם הרכב לכתובת החדשה – ישנה. בהגיעי לכתובת הנכונה, שוב ראיתי מול הכניסה מגרש חניה, עבור תשלום של 15.00 ש"ח – זול למדי. בכל אופן גם הפעם המשכתי לינוע עוד 200 מטר, ומצאתי בקלות חניה ללא תשלום. שוב חסכתי 15.00 ש"ח. הדעתי אחרי שתי דקות הליכה למשרדים המשופצים. הם היו נוחים וקלים להתמצאות. הגעתי בקלות למשרד אותו חיפשתי, ונחשו מה? המשרד היה סגור! דווקא המשרד לו נזקקתי נסגר אחה"צ. פקיד נחמד שהיה במקום הציע לי באדיבות לחזור מחר…

ומה כבר יכולתי לעשות? חזרתי כלעומת שבאתי, ולמחרת בבוקר הגעתי עם פתיחת המשרד. שוב מצאתי חניה מעט מרוחקת וחסכתי עוד 15 ש"ח. להפתעתי הרבה, לא היה כלל תור במשרד אליו הגעתי! סיימתי תוך שתי דקות, הופניתי למשרד נוסף, גם שם לא היה תור.

וואו! סיימתי את כל הסידורים תוך 15 דקות (טוב, אולי עברו שעתיים אם אקח בחשבון שהצטרכתי להגיע גם אתמול, ועוד לשתי כתובות שונות) וכולם היו נחמדים ומוכנים להגיש עזרה.

ובינתיים, לא הייתי צריכה לשלם לשלטונות המס אגורה!

ובחישוב סופי – גם חסכתי 50 ש"ח.

אם אחסוך כל יום 50 ש"ח, אתם יודעים כמה אחסוך תוך שנה? אחסוך 18,250 ש"ח

פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

תגובות פייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *